sihirbakani Buradan çok bağlantısız soru ama vivense web sitenden zigon sehpa beğendim acaba nasıl marka kullanan var mı ürünlerini.Alip geri iade etmem zor olacak bebekle aklıma buraya sormak geldi
Songena19 sihirbakani benim eltim evlenirken mobilyalarını vivenseden almıştı çok sorun yaşamıştı hep bir parçası yanlış gelmişti sürekli arayıp servis iade işleriyle uğraşmak zorunda kalmıştı ama siz sadece zigon alacaksanız sorun yaşamazsiniz belki
Elif1010 sihirbakani Tv ünitemi ve bebeğime masa sandalye aldım çok sağlam değil ama fiyat performanstı
Ayazinannesiii sihirbakani montesorri aldım kurtlar yemeye başladı delik olmuş uygundu sadece uygun diye almayın tavsiye etmem
Busra2835 sihirbakani yatak odası mobilyami vivenseden aldım q buçuk senelik evliyim birkez taşındım mobilyalardan yana sorun yaşamadım
Mervefe07 sihirbakani ben sehba almıştım mobilya olarak çatlak geldi geri iade ettim yenisini gönderdiler memnunum hani bi sıkıntısı olmadı
Denizanasi92 sihirbakani ben sehpa kullanıyorum memnunum gayet güzel sadece geldiğinde küçük bi çizik vardı çok önemsemedim
Denizanasi92 sihirbakani sağlam ama demir ayaklı aldım ben özellikle. https://www.vivense.com/mono-c-zigon-4lu-antik-cam-modeli.html?gbraid=0AAAAADsedEsQrBdN7Uz9Fr0jacw2i070R&gclid=EAIaIQobChMIusjG5Y6G-wIVC4xoCR0ZoQ5lEAQYECABEgK9E_D_BwE Çünkü önceki kullandığım vivense değildi ama 3 ayaklı olanlardandı hiç memnun değildim bu çok iyi
kokusudalin sihirbakani zigon sehpa aldım 1 ay oldu. Aslında kullanışlı ama dandik ahşap mesela ama size geliyo ahşap görünümlü plastikten hallice birşey.