Bende merak ediyorum. Bizde kundak yapıyorduk güzel uyuyordu önce gündüz kundak yapmayı bıraktık 3. Aya girdiğimizde de gece kundak yapmayı bırakalım dedik ama bu kez saat başı uyanmaya başladı çok zorladı bizi daha hazır değilmiş demek dedik kundağa geri döndük. Bugün 4 aylık olduk birkaç gündür ilk uyuturken kundak yapıyorum sonra gece emmek için uyandığında tekrar kundak yapmadan uyutuyorum belki alışır bu süreçte. Farklı taktikleri olan varsa sevinirim. Bu arada bizim ki arada korkutuyorda beni güçlenmiş artık uyanmak isterken kollarını sallayarak kurtulmaya çalışıyor birkaç kez kundağı yüzüne çekmiş öyle korkuyorum da bir taraftan ya nefessiz kalır da fark etmezsek diye