Merhaba bebeğim erken doğduğu için yoğun bakım ve kuvöz süreci oldu orada malum biberonla beslendiği için memeyi tutmada sorun yaşadı ve yoğun bakım hemşireleri silikon uçla tutturdu şimdi çok sorun yaşıyoruz arada biberonla da destekliyorum çünkü yeterli düzeyde ememiyor ,silikon uçtan kurtulsak sanki her şey çok daha kolay olacak .Çözüm önerisi olan var mı ? Bir de benim aldığım silikon uç bebeğimin ağzına göre kocaman o yüzden memeyi almaya çalışırken da ağzını kocaman açıyor bunlsrın derece ,numara ,beden gibi şeyleri var mı ? Hepsi aynı boyutta mı ?