kızım 2019 Eylül doğumlu bu sene vermedik kreşe kardeşi yeni doğduğu için evden uzaklasmasin istedik önümüzdeki sene 4 yaşında olacak Eylül’de o zaman anaokulu düşünüyoruz. Devlet destekli özel bir anaokulu var burada onu dusunuyorum böyle yerlere erken mi kayıt ettirmek gerekiyor acaba ve anaokulu kreş farkı nedir tam olarak bunları merak ediyorum anaokulu annelerinden tecrübelerini alabilirim teşekkürler