Oglum sürekli uyaniyor aglayarak. Uyku gozunden akiyor. Ne istiyo bilmiyorum. Eskiden elimi tutar uyurdu simdi elimi tutsada bi garip sanki uyumamaya calisiyo gibi. Derdi ne cozemiyorum. Diş 4 tane cikartti suan şiş gibi degil pek diş oldugunu dusunmuyorum. Yurumeye calsyor yuruyemiyor tüm gün elinden tutup yurutuyorum, bence yoruluyorda. Uyumak istemedigi icjn sabah uykusunu 30 dk falan yaptı , oğlen 2 saate yakın uyudu. Ama gece uykuları cok kotu beni hic uyutmuyor. Uyanmiyorda bi garip mizmizlaniyor sadece. Uykuya dalamiyor sanki. Karnı tok, süt versemde icmek istemiyo, su versem icmiyor. Derdi ne ya cozemiyorum. 13 aylık