123-GGM Kızlar normalmı yaaaaa normalde max 3 felan yapıyordu en az 2 ama şimdi sanki daha sıklaştı . İshal felan değil ama normal ama aklımı bulandırdı. Bu durumda olan varmı . 10 Aylık
BusrAtaa 123-GGM çok normal. Bizde 6 buçuk aylığız ek gıdaya geçmeden önce sizin ufaklıgın yaptığı miktarda yapardı şimdi bir gün bile yapmadığı oluyor ☺️
baykuskiz_ 123-GGM ay benimkilrr 19 aylik olacak hala gunde 3 4 yaparlar ikizler bide butun gun kaka temizliyorum 😂
123-GGM BusrAtaa çok fazla yapıyor gibime geliyor anlamadım acaba bi sağlık sorunu mu yaşıyor , keyfide yerinde
Safiyekklk 123-GGM korkmana hiç gerek yok annesi benim kızımda 1 yaş 3 aylık senin gibi korkmuştum doktor korkulcak bişeyi yok demişti 6 aylıkken gitmiştim bende
Cangul Cangul büyüdükçe daha çok bez gider derler ama bizde tam tersi 10 bez gidiyor sürekli kaka yapmasından tabiki yapsın ama bizde beze yetişemiyoruz kilosuna iyi kilo kaybı olur diye çok korkuyordum sürekli yapmasında ama endişelenmeyin