Happymomnes Kızlar slm, bebeğim 10 günlük ve her emmeden sonra az az kakasını yapıyor ama çok değil normal mi ?
Umutveannesi Happymomnes günde 8-10 kere yapıyordu. Sürekli doktora götürüyordum ishal diye ama normalmiş 😄
Ftsbzdgg Happymomnes bebekler 40 çıkarana kadar günde 7 8 kere kaka yaptıkları bile olabiliyor çok normal 😊
Happymomnes 079aslankuzusu teşekkür ederim acemilik telaş yapıyorum ☺️ birde posalı kusması ne anlama geliyor