Arkadaşlar kızımın ateşi düşmüyor. 37.4 38 arası gidip geliyor. Parol verdim şimdi ateş düşürücü şurup 1 ölçek ama kafası sıcacık yanıyor sanki. Dişten dolayı olabilir mi sizce? 6 ay 10 günlük kızım dişi çıkar bu ay demişti doktorumuz ama ateş yapar mı ki hemen? Ve ateşten ne zaman sonra çıkar dişler uzun bir süre böyle olmaz dimi?