Urasss13 16 günlük bebeğim var sürekli emmek istiyor uyutuyorum memede uyuyor kalkınca tekrar meme istiyor. Elimde sıkınca sütüm geliyor gögüs kalkanı kullanıyor onun içi süt oluyor günde 7 8 bez değiştiriyoruz en az çoğu hem kaka hem çişli oluyor bunlara rağmen yine emmek istiyor. Az önce çok uykusu olmasına rağmen zorla uyudu 2 saat huysuzlandı memede uyudu 1 dk sonra yatağa koyunca geri uyandı hatta belki 2 saatten fazla sürmüştür bu döndü. En son gittim 30 cc bir mama yaptım verdim yediği gibi uyudu dakikasında. Şimdi oğlum doymuyor mu neden böyle yaptı anlamış değilim. Ama sütüm geliyor bezlerinin bakıyorum yapıyor anlamıyorum ne yapmam lazım bilmiyorum. Tecrübeli olanlar bir yardımcı olsun lütfen 😔
Merve6107 Urasss13 canim bebegin suan cok küçük. Çene kasları daha gelişmedigi için emerken çabuk yoruluyor. O yüzden az emiyor doyacak kadar. Acıkınca tekrar emmek istiyor. Biraz büyüsün bütün sütünü emecek. Sen sürekli sütünü sağ. Daha da çoğalsın.
Gmzent Urasss13 Canım bende senle aynı şeyi yaşadım uyudu diye bıraktım refleks herhalde dedim devamlı yalanıyordu ama bir süre sonra ağlama krizleri başladı gaz sandık başta kolik falan ama emdiği yetmiyormuş tam doymuyormuş aynı dediğin gibi çişli kakalı bezleri vardı anlayamıyordum doydu mu doymadı mı ta ki doktora gidene kadar kilosu olması gerekenden az çıktı yetmiyor dedi her istediğinde ver dedi bende verdim devamlı sağdım verdim emzirdim o ağlamaları huzursuzluğu geçti uykuları düzeldi yani doymuştur deyip bırakma ne zaman isterse ver kilo alsın aç olması daha zor.. acemi annelik işte o kadar üzüldüm ki aç bırakmışım diye bilemedim yetmediğini .. ki her zaman açlıkta değil kendini güvende hissetmek içinde emmek istiyorlar ilk zaman aranızdaki bağ güçlenmesi için emzir bol bol sağlıkla büyüsün inşallah.
gulusce Öncelikle Allah bağışlasın,daha çok küçük kucağınızda kalmak sürekli emmek istemesi çok normal kendini güvende hissediyor sütünüz yetiyor bence yetmese bu kadar çişli bez yapamaz tavsiyem mamaya alıştırmamanız sağlıkla büyütün inşallah
Urasss13 gulusce Çok teşekkür ederim amin inşallah. Ya bende öyle düşündüğüm için mama vermiyorum ama bu kadar huysuzlandı uyumadı gözleri kapanıyor ama tekrar kalkıyordu aç mı kalıyor diye düşündüm mama verdim direk uyudu üzüldüm doymuyor mu diye. Ama evet kaç tane bez değiştiriyorum mesela birde 15 20 dk emiyor sonra o göğsümü sıkıyorum hala süt geliyor öyle olsa süt gelmez yutkunma sesi gelmez valla anlamış değilim
gulusce Urasss13 15.günde kontrolü oluyor götürdünüz mü kilo alıyor mu? Eğer öyleyse sıkıntı yok demektir 😊
Urasss13 Merve6107 Öyle yapıyorum me zaman istese emziriyorum birde. Acaba ne zaman çenesi güçlenecek rahat emecek kaç aylık olunca
Urasss13 Senem_sygl01 Ya gazını çıkarıyorum ama bende bunu düşündüm o kadar masaj yaptım sırtını ovaladım gazı çıktı sonra yine ağlamaya devam etti gazı daha çıkmadı ama
Urasss13 Gmzent bende doymamasından korkuyorum aklım hep onda aç kalacak diye aklım çıkıyor. Bende her istediğinde veriyorum sürekli emiyor zaten ama yinede doymuyor mu acaba yoksa neden mama verince direk uyusun ki değil mi
Urasss13 gulusce 20. Günde kontrol dedi sağlık ocağı ama ben başka doktora götürdüm kilo almıştı o geçen hafta ama geçen hafta mama verdim o aklımı karıştırıyor. Hafta içi kontrolü var prda göreceğim kilosunu