Pamugun_annesi Merhaba kızlar benim oğlum 16 aylık defalarca ismiyle hitap etmemize rağmen asla dönüp bakmıyor artık kendimce farklı hislere kapıldım bu aylarda acaba normal mi daha ileride bilir acaba ismini dönüp bakar bilmiyorum 🤔
BurcuKucuk Pamugun_annesi sizi üzmek istemem ama 16 ayda artık ismine bakması gerekiyor. İşitme testinden geçmişti değil mi?
Deletedmom_37 Pamugun_annesi hiç mi bakmıyor yoksa oyun oynarken bişeyle ilgilenirken felan mi bakmiyor
Mom0008 Pamugun_annesi size tavsiyem tv komple çıkarın hayatınızdan göz teması var mı kontrol edin ben oğlumda tv karşısında asla bakmıyordu hatta bazen bize bile bakmıyordu tv çok izlemekten mil komple kestim biz bile izlemedik park oyun evde kitap etkinlik vs yaptık şuan ismine bakıyor her türlü aşırı çok dalmadıkça tabi göz teması baya baya arttı
Pamugun_annesi BurcuKucuk işitmesinde sıkıntı yok testi iyi çıkmıştı çizgi filme filan bakıyor ama ismiyle hitap edildiğinde hiç bir bakış yok
Pamugun_annesi Deletedmom_37 hiç bakmıyor ya ismini daha öğrenemedi mesela anne baba deyince yada eşimin ismini çağırınca bakıyor ben de anlam veremiyorum
BurcuKucuk Pamugun_annesi sizinle göz teması da yoksa hiç vakit kaybetmeden bir doktora gitmenizde fayda var
strongwomen Pamugun_annesi bakmamasına bakmada sen bir şey anlatırken yüz yüzeyken senin gözüne yüzüne bakmıyor mu ? Bu sıkıntı
Deletedmom_37 Pamugun_annesi göz temasıda yok demissiniz bu çok önemli bence bi doktora danışın başka neler yapıyor kelimeleri varmı işaret parmağıyla işaret ediyormu taklitleri varmı bay bay öpücük vs. gibi