İkiz bebeklerim 3.aylarında mama yememeye ve emmemeye başladılar şuan 4 aylıklar hala yemiyorlar önceden uykulu yada dalarak içiyorlardı şuan öylede içmiyorlar benide emmiyorlar acıktık diye ağladıklarını bilmiyorum artık sürekli dilleriyle biberonu itiyorlar benim gibi yaşayanlar varsa yardımcı olursa sevinirim