zeynepzeze 2 günlük bebeğim sürekli ağlıyor. Sadece memeyi aldığında susuyor. Onu da bir kere çekip yoruluyor ve sinirleniyor süt gelmeyince. Ne yapmam gerekiyor bu durumda? Böyle bir sorunla karşılaşanınız var mı? Doymadığını nasıl anlarız
cero21 bez sayılarını kontrol etöem lazım eğer ki memende sakinleşiyorsa elinden geldiğince memelerini uyarsın sütün gelecektir ya da istersen sağ sütünü o da fazlalaştıracaktır sütünü o sütüde biberonla değil kaşıkla ver lütfen yoksa meme reddi yaşarsın
zeynepzeze cero21 Aslında, bez sayısı iyi diye düşünüyorum. Çünkü yarım saate kalmıyor yapıyor sürekli. Ama memeyi aldığında devamını getirmiyor çekmiyor, bekliyor biraz. Alışacak değil mi zamanla? Olmadı dediğiniz gibi sağayım birde
cero21 zeynepzeze alışacak elbette aynı şeyleri yaşadım bu konuda sizin sabırla beklemeniz lazım ama lütfen biberon kullanmayın
Esraw zeynepzezeiki günlük bebek ancak o kadar içer biraz geçsin memende kalmasından sıkılacaksın o kadar uzun kalacak😊
zeynepzeze cero21 Biberon hiç istemiyorum. Zaten süt ağzıma gelsin diye bekliyor. Eğer ona alıştırırsam kesin bırakır. Emzik de vermeyi düşünmüyorum ama böyle ağlıyor ya acaba o aralarda vermek doğru mu ondan emin değilim. Bu arada teşekkür ederim fikriniz için.
Sanmet Benimki 10 günlük oldu bugün aynı şeyleri bende yaşadım sezeryan oldum 4. Veya 5. Gün sütün gelcek inşallah lactamil emziren amne çayı humana still tea ve rezene iç hepsini sıra sıra içtim faydasını gördüm . Ve stres yapma ben sütüm olmadığı için başlarda dr tavsiyesiyle emzirdikten sonra peşine mama verdim . Sütüm gelincede mamayı kestim . Rabbim yardımcın olsun . Sağlıkla analı babalı büyütmek nasip etsin hepimize inşallah ♥️
zeynepzeze Sanmet Öncelikle teşekkür ederim yardımınız için. Bende sezeryan oldum biliyorsunuz sizde rahat bir şekilde tutulmuyor bebek 🙁 Aslında o tür çaylardan almak aklıma gelmemişti. İyi ki hatırlattınız. Sizce hangisini alayım şuan için? Kontrole gittiğim de bende soracağım ne yapmam gerektiğini ama gözleri sararmaya başladı 😔
Sanmet Ben biberonla verdm şirangayla korktum . Memeyide alıyo şuan sorun yok . İçiniz nasıl rahat ederse
Sanmet zeynepzeze hümana still tea , rezene milupanıj . Bol dereotu dedi drum yiyebildiğin kadar malt içecekler var birde arpadan onlarda güzel canım geçer inşallah sağdımda ben başlarda sağadalirsin
Sanmet zeynepzeze hümana still tea , rezene milupanıj . Bol dereotu dedi drum yiyebildiğin kadar malt içecekler var birde arpadan onlarda güzel canım geçer inşallah sağdımda ben başlarda sağadabilirsinn💋
Zaman0686 Benimde ilk gümlerde süttüm yoktu eve geldim hastaneden duş aldım patatesli bulgur çorbası Harika süt yapıyor birde sağım işe yarıyor ama kanalları açarsınız sonra sıkıntı şimdi bende sürekli kanallar açıldığı İçin süt akıyor ve bebeğim boğulacak gibi oluyor emmek istemiyor dikkat edin ona birde hoşaf bunları deneyin