Bebeğim 4 ay 7 günlük. Belli bir uyuma stili yok. Bazen memede bazen kucağımda bazen yatakta uyuyor. Deneme yanılma ile buluyorum her gece. Oysa aynı şeyleri yapmaya dikkat ediyorum meme istiyor iki dk sonra kalkmamı sallanmamı istiyor. Sonra yine oramı buramı emiyor, meme istiyor. Sürekli otur kalk. En son mayışıyor mu yoruluyor mu anlamadım yatağa koyunca parmağını emiyor. Onda bile sürekli uyanıp uyanıp emiyor ya şap şap sinirim bozuldu. Benimle bağlanmasında mı sıkıntı var bu kadar parmak emiyor. Ninniler söylüyorum başını okşuyorum yok. Neden böyle neden uyumuyor nedeeeen???