Bende içiyorum malesef. Ama onu uyuttuğum zaman kırıyorum sigarayı yarım içiyorum, içtikten sonra ortalama 1-1,5 saat emzirmeme çalışıyorum. Üzerime bi hırka alıyorum, kıyafetime sinmesin diye. İçtikten sonra da dişimi fırçalıyorum yüzümü tonikle siliyorum. Bazen bende kendimi çok suçlu hissediyorum ama içmeden duramıyorum. Stres oluyorum keşke bırakabilsem ama çok zor…