2205yasemin Beyzaelifsevde benimki de şimdi beşikten düştü 8 aylık kız uyuttum mutfağa gittim hemen kalkmış ya baktım ses geldi gittim parkeye düşmüş hem de 😔
Beyzaelifsevde Mavi1 ben de götürdüm zaten maksat moral bulmak ve annelerin nasıl davrandığı. Bilmediğin şeylere yorum yapma sus ve uzaklaş buradan hadi
Poyrazin_annesii En korktugum sey bebegın yuksekten düşmesi bıde bnde panık atak var. Yanında bıle olsam hc koltuga oturmuyrm akşama kadar yerlerde sürünüyoruz. Cok gecmış olsn sanada cnm ınsalah bısey olmamştr