Merhabalar 18 günlük bebeğimde kakayı biraz zor yaptığı için zeytinyağ ile ovup, bacak egzersizleri yapıyorduk ve o sıra baya kaka yaptı. Bizim müdahalemizle yaptıktan sonra çocukta huzursuzluk memeye saldırma hatta bazen memede ağlama krizleri oluştu . Bu olay iki kez yaşandı. Anneler sizde böyle bir şeyle karşılaştınız mı ? Normal mi ? Not: gaz sorunu var gibi davranıyor ama sürekli gazını da çıkarıyor.