Lyla____ Kizlar lütfen yardımcı olur musunuz bebegimin sesi kısıldı neden böyle oldu bilmiyorum açıkçası sizde aynı durumu yaşamış saniz nasil çözüm buldunuz
Sgnnn Lyla____ 6 ay 15 günlük geçen hafta öyle olmuştu doktoruna mesaj attım calpol verdi 6 saatte 1 duruma göre verebilirsin dedi. Sizinki kaç aylık
mavikalpefe124 Lyla____ doktoruyla görüştünüz mü ? Bademciği şiştiyse bizlerdeki gibi ses kısıklığı olmuştur belki. Yaşamadım tahminen konusuyorum tabi
Sgnnn Lyla____ evet 2 güne toparladı. Bu sğrede hiç ağlatmamaya çalıştım ses telleri daha zorlanmasın diye
Svgcarim Kızlar benim bebeğim de 4,5 aylık 2 gündür öksürüyordu boğulacak gibi oluyor sanki balgam çıkaracak ama çıkaramıyor bugün sesi kısılmış çok üzüldüm buhar veriyorum yarın doktora götüreceğim acaba bende mi calpol versem