Y-A-Annesi Evet, oğlum emeklemeden yürüdü. 8 aylıkken ellerimizden tutarak ayağa kalkıp 1-2 adım atmaya başladı. Sonra hep ellerimizden tutup ya da koltuklara falan tutunup yürüdü. 10.5 aylıkken de bağımsız yürümeye başladı. Neredeyse 13 aylık olacak yürümeyi geçtim koşuyor bile. Bazen yanlışlıkla ayağa kalkarken emekleme pozisyonuna geçiyor 1-2 emekleyip yine ayağa kalkıyor. Hala hiç sevmiyor emeklemeyi. Bu arada ben de oğlum gibi hiç emeklemeden yürümüşüm.