Kızlar bebeğim zaten saat 12. 1 arası uyuyor ve uyumadan önce mamasını içiyor 150 CC. 9 aylık. Ama her saat başı kalkiyo uyaniyor ve çok ağlıyor bnde geve 3 de kalkıyorum mamasını veriyorum o sıra dalıyor geri ama geri beşiğinde uyumuyor o ilk uykudan sonra hep bdnmle uyuyor ondada hep aglamalikli oluyor. Beşikten hemen kalkıyor yer salıncağı gibi bişey var hunduz uyuduğu ondanda kalkıyor bnde gece beslenmesini kesmek istiyorum daha duxdnli olduğu icin her agladigini Açlığa veriyorum birde 6ds veriyorum mama . Uyku saatine göre kaçta vermeliyim nasl kesmeliyim.bilgisi olan varmı kızlar 🌺