Merhaba kızlar bebeğim 18 aylık ve artık beşiğe sığmıyor tayinciyiz ve şu an odamız küçük montessori yatakları çok beğeniyorum ama ebatı konusunda da kararsız kaldım ilerleyen zamanlarda da Allah nasip ederse ikinci çocuğu da düşündüğüm için onun için de montossori olur mu aynı odada ve hangi ebatlarda uzun oldu kusura bakmayın🙈