Merhaba anneler, bebeğim daha bugün 1 haftalık oldu. Sezaryenle doğduğu için ne kadar istesem de ilk 3 gün sütüm gelmedi bu süre zarfında bebeğim iki emip sonra emmeyi bırakıyordu meme ağzında uyuyordu uyandırsak da emmiyordu kucağımda öyle yatıyordu 3. Gün sarılık oldu şu an hastanede yatıyor. Bugün bebeğimi emzirmeye gittim iyi kötü sütüm gelmesine rağmen yine iki üç kez emip bıraktı bir türlü aralıksız uzun süre emziremedim. Biberondaki sütü hemen bitirdi ama. Acaba bebeğim biberona mi alıştı meme reddi mi var? İlk bebeğim olduğu için çok bilgisizim ve çaresiz hissediyorum. Eve döndüğünde ya emmezse…