Kuzeymiram Kizlar ben eskiden calisiyordum her ay allianz a para yatiyordu işten çıkınca sadece devlet az miktarda her ay yatiriyor , sorum şu , şuan calismiyorum ama oraya para atabiliyormuyum biriksin diye bilgisi olanlar