Kızlar merhaba. 1 aylık bebeğim var. Çişini yaptığı an çok rahatsız oluyor bezinden. Premium care kullanıyorum. Bakıyorum çok ıslak oluyor da ondan mı rahatsız oluyor diye ama kupkuru oluyor rahatsız olması imkansız gibi geliyor. Sürekli alt değiştirirken buluyorum kendimi. Günde 10 bezi geçiyor galiba saymadım ama. Sürekli çiş yapıyor değiştiriyorum emziriyorum tekrar çiş yapıyor 😳 çok yoruldum. Sizde durumlar nasıl kaç saatte değiştiriyorsunuz?