Hanife001 benim kızım 8 aylik olucak normalde biberon tutuyodu ama hastalandi ilac kullandik bi süre ondan sonra hicbi sekilde tutmadi tutmuyo da mama tadi gelince imkansiz acmiyo bende çözüm yolu ariyorum umarim vardir bi yolu yoksa meme emmek için gece milyon kez uyaniyo çıldırmak üzereyim 😭😭