Benımde bebegım 2 ay 24 gündür 2 gündür emmiyor ne yapacağımı bilmiyorum peki biz bu atak döneminde böylece duracak mıyız arkadaşlar biberın versem ona alışmaz mı zaten memeyi zor tutmuştu hiç birsey verecek miyim yoksa veremden 1 2 dk emmesiyle mi kalacak bilmiyorum ne yapmam gerek