Keçiören’de Belediyenin karşısında ürolog Vedat Ali Canoğlu var 2 aylıkken orada yaptırdık , ilk çişini yaparken ağladı başka bi ağrısı sancısı olmadı. çok ilgili cep telefonu ile sürekli bilgilendirme yapıyor fotoğraflarını istiyor sünnet ettim diye bırakmıyor. Klipsi çıkardıktan sonra da sürekli fotoğraf istiyor ve kontrole çağırıyor. Ben 4 ay önce 750 liraya yaptırmıştım. Kararsız olanlara kesinlikle öneriyorum.