Kızlar benim bebeğim kolik bebekti 3 aylıkken diş çıkarmaya başladı ve şuan 2 yaşında hayatınızda ağlayan tüm bebekleri unutun 😢 2 senedir hayatım zindan oldu. Pedagog için çok erken sanırım ama ne yapacağımı şaşırdım asla yemek yemiyor ve sürekli ağlıyor. Sakinleştirici ilaçlar içiyorum artık bunları ağlaya ağlaya yazıyorum şuan. Kreşe yollasam iyi gelir mi ? Yada bunu yap sakinleşir şu iyi gelir gibi bir şey valla şuan ne yazdığımı ne istediğimi bile bilmiyorum siz anladınız beni 😢