Hafif bir soğuk algınlığı atlattık ama bu hırıltı geçmiyor burnunda hırıltı doktor nebülizatörle izotonik su hava ver dedi ben ekstradan odaya buhar makinesi aldım günde 2 kere yıkama usulü burnunu temizliyorum her gün duş aldırıyorum bu hırıltı neden geçmiyor çıldırcam çocuğum öyle hırıldıyor ya😔