fatma_erva canım bazı bebeklerin çok geç bazılarında erken çıkabiliyormuş genetikte olurmuş hatta doktorumuz demişti . Annemin bi tanıdığı ilk dişlerini 2 yaşında çıkarmış şuanda 2 bucuk yaşındaymış çok azmış dişleri normal yni eninde sonunda çıkacal dişsiz kalmayacakya . Hem büyüklerimiz geç çıkan diş daha iyi olur derler 😍