tarcinnn nasıl yaptığınızı hiç anlamadım 😂 ben anlatiyim şimdi. Tek tek anlatıcam. Sütü ısıtıyorum. Ateş ölçeriniz eğer uygunsa sütü dereceyle ölçün 45-50 arası uygun sıcaklık oluyor. Eğer değilse parmağınızı sütü sokun acı eşiğine göre 5-8 saniye arası tutun. Sonrasında yanması gerek. Sonraaa; ısıttığım sütü alıyorum. Mayamı başka bir kaseye koyuyorum. Mayamın içine ısınmış sütümden koyup mayamı ılıtıyorum. Daha sonra ılıttığım sütü tencerenin içine döküp yavaş yavaş karıştırıyorum. Hiç bekletmeden ve tenceremi hiç sarsmadan mayalanmış sütümü kepçe yardımıyla kavanozlara paylaştırıyorum. Kavanozlarımı da hiiiiç sarsmıyorum. Kavanoz kapaklarını kapatmadan önce müslin örtümü kavanozların üzerine kapatıp üzerine kapat kapatıyorum. Ama böyle sıkıca değil. Kapağı sadece tutturuyorum. Kavanozlarımı yine hiç sarsmadan önceden serdiğim sofra bezinin üzerine koyup etrafını sarıyorum. Üzerine de bir tane havlu atıp yerini hiiiç değiştirmeden 5-6 saat bekletiyorum. 5-6 saat sonunda kapaklarını açıp dolaba atıyorum. Suyunu daha da çekiyor. Dolapta da 12 saat bekleten var ama ben o kadar bekletmiyorum. Bebeğimin bir müslin örtüsünü küçük kavanozlara göre kestim ben. Öyle fırın falan denemedik. Anam babam usulü gayet 🥰