ozgeozgeozge
Emzirme de özellikle ek gıdaya geçene kadar saat kavramımız olmadı hatta ilk 2 ay ortalama 1,5 saatte emiyordu geceleri hariç geceleri daha uzun uyuyordu. Yanılmıyorsam ya 20 gün ya da 25 gün boyunca bir göğsümde uzunca kaldığı için emzirme süremiz daha uzundu ben bir göğsümü emziriyordum diğer ki emzirmeye de kaldığım göğüsten aşağı yukarı 10 dakika emzirip diğer göğüse geçiyordum. Yani ilk 20-25 gün 2 göğsü emzirdim ama son kaldığım göğsü daha az emzirip diğer göğsü daha fazla emziriyordum daha sonra büyüdükçe göğüste daha kısa sürede kalmaya başladı ve iki göğsü emmedi tek göğsü emmeye başlamıştı bu sefer aynı göğsü 15 bilemediniz 20 dakika emziriyodum daha da büyüdükçe bir de araya meme beslenme reddi girdi onu aştık kendi büyüdükçe çenesi de iyice kuvvetlendi göğsümde ortalama 6-7 dakika kalıyordu bu kadar az sürede kaldığı için de en az 3 defa aynı göğsü veriyordum kilo alımı da iyiydi bir de göğüslerim aynı göğsü 3 defa belki de 4 defa emzirmekten diğer göğsüm sertleşiyordu ben de elimle rahatlayacak kadar sağıyordum zaten çocuk büyüdükçe o tazyik sorun da kalmıyor göğüsler terbiye oluyor bebeğin emeceği kadar süt üretimi yapıyor emzirirken ilk iki ay c pozisyonunda tuttum elimi yani alttan dört parmak üstten bir parmak gelecek şekilde emzirdim.