Bebeğim 10 buçuk aylık dünden beri ateşi var, birden ateşi çıktı anlamadım neden olduğunu dolven verdim biraz düşürdü tekrar çıktı, akşam 39 oldu duş aldırıp paranox fitil koydum oda hafifletti. Sabaha karşı yine 38.5 oldu tekrar dolven verdim yine kesmedi ateşi 37.8 o civarlarda gitti. Bugün öğlen Calpol verdim tamamen kesti ateşi geçirdi ama tekrar çıktı. Enfeksiyon kaynaklı olabilir mi acaba şuan zaten klamer antibiyotik kullanıyoruz 1 haftadır boğaz enfeksiyonu için. Üstte iki dişi cikmak üzere dış ateşi olabilir mi acaba önerileriniz neler acaba dış ateşi olabilir mi sizce dış ateşi ne kadar sürüyor bilgisi olan yazabilir mi rica etsem