Ferdimom https://www.hizliresim.com/5mzcl9i bu makinadan kullanan varmı aranızda 4 senedir evliyim Allah’ım beyaz çamaşırlarım soldu ki 60 derecede on yıkama ile yıkarım beyaz camasrlar için deterjan da kullanırım ama bu makinadan nefret ettim temizliğinde yaparım iç dış kazan 😭😭kullanan varmı sizlerinde böylemi die merak ettim
Elifmm Makinadan kaybaklı oldugunu düşünmüyorum ben altus da güzel marka yani beyazları bi çamaşır suyuna batır bacım sen bide ilacını değiştir bakalım