CaglaG Merhaba kızlar zayıflama topluluğu kurup birbirimize motivasyon verelim mi sağlıklı beslenmek için🌸
Tugce CaglaG Merhaba, bilmeyenler için yazıyorum; forumumuzda grup çağrısı yasaktır. Post üzerinden tüm yağlarınızı birlikte eritmeniz dileğiyle… umarım hepiniz victoria secret mankeni gibi olursunuz. 🧚
Mcnkarsel CaglaG valla oğlumu sadece pilates topuna oturup kucağımda zıplata zıplata uyutabiliyorum. Bu sayede daha 4.ayda eski kilomdan bile zayıfladım. Doğumdan önce 38 bedendim şimdi 36 oldum. Çıkın topa 😅😅
Tugce Linaduygu Hepimizin güvenliği için grup çağrısı yasağı bulunuyor. Post altında güvenle buluşalım. 🥰
Oglunasikbiranne08 CaglaG benimde bi 15 kilo fazlam var. Sezeryan sonrası göbek var ve bacaklarda kalınlaştı hamilelik dolayısı ile . Bir an önce vermek umudu ile diyelim 🤭