Xoxox Kızlar oğlum 3 ay 20 günlük gunduz asla uyumuyo cok uykusu var yuzunu gozunu ovaliyo ama asla uyumuyo. Bi tek battaniyede sallaninca uyuyo ondada gunduz eşim evde degil napcam bilmiyom hicbir işimi yapamiyorum.
Deletedmom113 Xoxox battaniyeye alıştığı icin gene aynisini istiyor onu once bıraktırmak lazim daha cok kucuk.simdiden ona bu alışkanlığı biraktirmazsan ilerde zorlanirsin
1902ctn Xoxox benim oğlumda aynı şekildeydeydi 1 Aydır gündüz uykularını bıraktı bende ilk bebeğim olduğu için deneyimsizim kendi haline bıraktım nasılsa uykusu gelince uyur diye iyice zıvanadan çıktı gecede 11 de uyumaya başladı şimdi gündüzleri 1 saat uğraşıyorum uyurken yanında bekliyorum gözünü açtığımda pış pışa devam etmek için 3 gündür başladı uyumaya
Moondem Xoxox benim oglum da ayni ya gunduz ayagimda sallamadigjm surece uyumuyot her dk sallanmak istiyor artik gece de uyumuyot 2 bucuk aylik ve asiri gazli ... Yani seni cok iyu anlıyorum canim ama ben cozum bulamadim bulursan bana da yaz 😔😔😔
26082014 Xoxox 4 aylık olmasına 2 gün var oğlumun gündüz hiç uyumuyor doğduğu zamandan beri naparsam yapıyım Yok uyumuyo hiç bir sağlık sorunumuz yok gazımız falan da Yok zamanla olur diolar ama benim hiç ümidim Yok alıştım zaten artk
Pnr-talha Bebek arabasinda uyuyorsa biraz bebek arabasiyla gezdir oglenleri. Yada ben bebegimi haftadir anlını seviyorm nini soyluyorum oyle uyuyor. Benimkide ya meme yada emziksiz uyumuyor bakalim ilerde sorun olmaz insallah :)
Miray_ Benim kızımda dört aya girecek bu ay ama beşiğinde uyuyan bir bebekti şimdilerde aynı durum söz konusu ama ben ısrarla uyutuyorum pedogogların önerdiği ninni diye bir pış pışlı ninni var onu acıyorum onla uyutmaya çalışıyorum dünden beri direniyor ama faydası oldu bugün daha iyiyiz tavsiye ederim çok ağladığında susturun yatırın bir de bu ay hep kucak istediği için elini tutarak sakinleştirebilirsiniz güven duygusunu alırsa daha rahat uyuyacaktır ben öyle yapıyorum
Xoxox Battaniyeye alistirmadim. Normalde kendi uyuyan bi bebekti. Ama ne olduysa ne beşikte ne dizde ne kucakta uyumaz oldu son care battaniyede salladim. Zaten gunduz tekim battaniye gibi bi olanagim yok aksam uykusuna dalarken battaniyede salladik. Hamak aldim etten umarim işe yarar. Gece hep memede kalmak istiyo gunduz asla uyumuyo atak haftasi muhtemelem hic yapmadiği hareketleri cikarmadigi sesleri cikariyo ama mafoldum
Xoxox Moondem keske ayakta dursa diyorum bende canim inan. Ayagimdan atiyo kendini. Gazi filan yok cok sukur ama huysuz. Allah sabir versin bize. Şu hamak gelsin bi işe yararsa sölerim.