umayin_annesi 30 günlük anneyim 🌺 Çabuk alıştık birbirimize sadece akşam yemeklerini genelde kendim yapmıyorum annem yapıyor getiriyor sağolsun ☺️ Onun dışında ev temizliği olsun kendime ayırdığım zaman olsun gayet güzel gidiyor akşam yemeği yaptığım günler de oluyor yine de zorlanmıyorum ☺️ Bebeğim olmadan da bütün ev işlerini bir saat içinde bitirirdim şuan da bebeğim uyuduğu zaman hızlıca yapıp bitiriyorum sonra bi daha bebeğim uyurken bende uyuyorum falan öyle geçiyor günlerimiz ☺️