Kızlar bugün sabahtan beri iki sefer öksürdü ama öyle hırıltılı bir şekilde değil gece öksürüğü yok burun tıkanıklığı yok ama öncesinde ağladı baya bi iştahta da bi sıkıntı yok ev hep 24 25 derecede acaba ses tellerini keşfediyor olabilir mi gıcık gibi iki gündür daha farklı sesler çıkartıyor çığlık atar gibi