Ben popoya müdahaleye karşıyım, zeytinyağ vs sürmeye karşıyım, zeytinyağı ne kadar zararsız görünsede asit var ve bebeğinize zarar verebilir yada alerji yapabilir, aynı durumu yaşadım dr gittim röntgen çekildi ve bağırsaklarının dolu olduğunu söyledi lavman yapıldı. Bazıları 3 bazıları da 8 günde dr gidilmedi diyor çocuğunuzun beslenmesini siz biliyorsunuz ne kadar çok besin o kadar kaka o kadar sancı acı demek