Kızlar benim 21. Günüm kızarma ve yanma var dikiş yerim hassas biraz estetik dikiş kendiliğinden giden sizde de öyle oldu mu ben enfeksiyondan çok korkuyorum aceba öyle mi oldu 🥺çünkü tayt giydim dar sıkı doktor 1. Haftamda giyebilirsin demişti sonra mesaj atınca aman dikkat edin enfeksiyon kapabilir sıkı dar giymeyin dedi şimdi de çok endişe ediyorum ya 🥺sizce geçer mi ne yapsam