Doruksmama Ayda bebekler ilgilenilmediğinde çığlık atıyorlar sürekli ilgi bekliyorlar bide kulakları daha iyi duyuyor ve nesneleri tutmaya başladığı için birşeylere ulaşmak heyecanlandırıyor onları çığlık atıyorlar birşeyler yaparken mutluykende atabiliyorlar normal