Daffodilwhite Herkese merhaba, spiral taktırmıştım ama fazla kanamaya sebebiyet verdiği için çıkarttırmak istiyorum. Regl iken mi çıkarılıyor bilgisi olan var mı?
iki_tospik_annesiii Daffodilwhite Ben adetsiz taktırdım ama çıkartmayı tam olarak bilmiyorum 🤷♀️ ne kadar kanamanız oldu acaba ? Benim 1 ay sürdü kanamam
t_bulut Daffodilwhite adet şartı rahat takılıp çıkartılma açısından sölüyolar ben özelde taktırdım lohusaydım dr o şekilde söyledi devlette çıkartırıcaksanız adet şartı gerekebilir
Daffodilwhite iki_tospik_annesiii benim taktırdım taktıraşı adet sürem uzadı normalde 7 günken 15 güne çıktı
iki_tospik_annesiii Daffodilwhite Anladım ben 8 ay adet olmadım taktırdıktan sonra adet oldum 1 ay sürdü şuan hala adet olmadım bakalım ne zmn olucam ne kdar sürecek