Ebruceyda hayır emmemişti o gün bi kere sabah emmişti ama yinede sağımda sütüm gelmedi, ama şuan evet emecek sütümde var emdiği kadr emsin yeter diye düşünerek zorlamıyorum gayet sakin emzirmeye çalışıyorum azda olsa emiyo yuttuğunuda duyuyorum çoğunlukla şuan demekki sütüm var sabredersem bebeğimde emecek diyorum bakalım inşallah daha güzel verimli emer, eskisi kadar sık emmesini beklemiyorum ek gıdadan dolayı ama günde bi kerede çok az gerçekten de bi sıkıntı vara ama iki üç olmaya başladı bakalım inşallah hallediyoruz 🥰