merve5561 maalesef çoğu çocuk bu şekilde. Benim kızım kreşe gitmediği halde kaç haftadır geçmeyen bir öksürükle mücadele ediyor. Doktora gittiğimizde de her çocukta aynı şikayetler vardı.
Okul sürecinde bu durum sık yaşanıyor çünkü bağışıklık düşük oluyor, böyle böyle güçlenecek ama süreç zorlayıcı oluyor maalesef.
Çok çok geçmiş olsun.
Vitamin kullanmanız iyi olmuş, beslenmesiyle de destekleyebilirsiniz. Başka bir çözümü yok gibi çünkü.