saretugba kızlar bebekleriniz neler yapıyor benımki azı dişlerini çıkarıyor galiba baya huzursuz günde ne kadar ceviz tüketiliyor
Deletedmom277 saretugba üst azılar çıktı altta ki bir tanesi gözüküyor beyazlığı diğeri sadece şiş. Bunların hepsi 1.5 haftadan beri oluyor . Ve ben bitmiş durumdayım 😅 Biz ceviz tüketemiyoruz alerjimiz var o konuda fikrim yok
Mom107 saretugba Oğlum 15 ayında 14 dişi var Ama bizimki çok erken çıkarttı ve hep ikişer ikişer çıkartttı diş sürecini zaman zaman huzursuz atlatsada çok şükür çok problem yaratmadı ceviz de haftada 2 kere veriyorum badem ve fındık içini öğütüyorum yoğurduna yada bebe bisküvisinin içine koyuyorum
svgieymn saretugba benim.oglumun henuz 6.disi cikiyor biraz gec cikariyoruz huysuz cunku hem ek gida yemiyor hemde emmekle.doymuyo bide dis cikariyo durumlar vahim zorla biseyler yediriyorum rahatliyo yoksa.surekli memede 😊
Zipcik saretugba benimki çok hareketli maşallah . diş yüzünden mi bilmiyorum sürekli emmek istiyor.4disi var.cok iştahlı değil ama az az da olsa yiyor.cevizi hergun vermeyi unutuyorum ben ya bak üzüldüm şimdi .bi ara kayısı ve ceviz rondodan geçirip veriyodum ama şu 1yas istahsizligi mahvetti beni .öyle şeyler hiç yemez gibi geliyor artık.ama dneyeyim bakalım yine bugun
saretugba Deletedmom277 bende aynı durumdayım diş çıkınca sürekli ağlıyor gecen gün 2 saat aralıksız ağladığını bilirim
cerenduran 14.5 aylık dişlerini geç çıkarttığı için sadece alttan iki tane var 😄 ceviz olarak günde 4-5 tane veriyorum şu sıralar çiğ veriyorum taze cevizler var bahçede
Meryemdeveci Zipcik bu iştahsız ne zamanıdır var acaba bizim 4 ay oldu artık bu iştahsızlık benim piskolajimi bozdu
Meryemdeveci ozge oda başka durum tabi yani aslinda ben kilosunda değilim sadece yapip yapip dökmekten bıktım bir hevesle yapiyorum bu sefer yer diyorum hop basa dönüyoruz 😔😔
Hullusss saretugba kıZım 14 aylık 12 dişi var şuan köpek dişleri patladı patlayacak . CeviZi nasıl veriyorsunuz?
teachersrn saretugba 17 aylık, azılar çıktı köpek dişleri çıkıyor şimdi gece çok sık kalkıyor emmeye, ceviz her gün yoğurduna bir tatlı kaşığı koyuyorum çekilmiş olarak