Bsraaalp Herkese merhaba. Bebeğim 4. ayına giriyor ben henüz destekli de olsa oturtmaya başlamadım. YouTube’da Osman Gönülal’ın videolarına denk geldim 3. aydan sonra destekli oturtmaya başlayın diyor fakat çevremdekiler oturtulmaz diyor. Siz ne yaptınız tecrübeli anneler bebelşerinizi ne zaman oturttunuz
Hshsjshs Bsraaalp kimisi oturtuyor ama bnce erken omurgasina yük binmesin dedi bnim doktorum 6.ayda destekli oturdu kızim 1 2 ayada tamamen oturdu 4ayda baya erken
Alse35 Bsraaalp 3. Aydan sonra kucağımda oturtmaya başladım zaten kendini gerip oturmaya çalışıyordu 😅 5.5-6 aylıkken sandalyesine oturtmaya başladım sonra zaten ek gıdaya başladık ben de takip ediyorum Osman hocayı çevreye bakma sen adam zaten tam oturt demiyor alıştırın diyor
Deletedmom_32 Bsraaalp bebeğiniz oturmaya hevesli mi eğer o heves varsa günlük 10 15 dk destekli oturtun ben 4,ayından sonra süreleri artarak devam ettirdim 5,5 aylıkken kendi oturdu desteksiz
sherlock_mom Bsraaalp oğlum da 3.ayinda oturmaya çok istekliydi ama doktor müsade etmedi erken olduğunu söyledi 5,5 aylıkken destekli oturtmaya başladım. Çevremde 3. Ayından sonra oturtanlar da oldu onlar da da çok şükür bir sıkıntı yok ama siz 10 dk falan kucaginiz da ara ara destekli oturtsaniz da olur bence
Adimanne Benim kızım da 3 aylık sanki oturmak istiyor gibi ama erken sanırım.. byük kızımkn fotoğraflarına bakıyorum da 5. Ayda başlatmışım destekli oturtmaya
Bsraaalp Deletedmom_32 hevesli kucağımda oturmayı denediğim zaman çok sevdi öyle durmak etrafı keşfetmek istiyor
BebekC Bebek zaten kendisi hazır olunca belli ediyor. Ben 4 aylık olduğundan beri destekli oturtuyorum. Kendini öne atıyor zaten çocuk yatmak istemiyordu. Şu an 5 ay 5 günlük kucağımda filan oturtuyorum.
Alse35 Bsraaalp öyle zaten tam oturtma da değil eğimli şekilde başlarsan biley olmaz Allah’ın izniyle 😇
Bsraaalp SunnyG hayır 😄 aslında bu konularda pek etrafında dinlemem bilimsel yaklaşırım. Ama öyle felaket senaryoları yazıyorlar ki yok kalçası çıkar yok kaburga eğriliği olur.. İnsan etkilenmeden edemiyor
Elifim_benim Benim bebeğim 3.5 aylık sürekli oturmak istiyor yatırıyorum kucağıma kalkmaya çalışıyo, 8 aylık doğdu ne yapmalıyım tecrübeli anneler fikir verirse sevinirim. Oturmakistiyo gelişimini destekleyip destekli oturtmalımıyım yoksa çok mu erken?
Bsraaalp Elifim_benim ben de aynı ikilemdeydim ufaktan kucağımda çok uzun olmamalı şartıyla destekli oturtmaya başlayacağım sanırım. En doğrusu bu şekilde görünüyor
Bsraaalp sherlock_mom öyle yapmayı düşünüyorum başlarda kısa süreli olacak şekilde kucağımda tutacağım. Cevabınız için teşekkür ederim 🤗