Dmr2 Kızlar çocuğum 10 aylik hemen hemen 1 2 kere regl olmuşumdur dogumdan sonra cerazette doğum kontrol hapı kullanıyordum 10 gündür kanamam var ve kesilmiyor normalmi sizce