Kızlar normalde her zaman bebeğimi yan yatırırım yanında olduğum zaman uyanıkken düz koyuyorum bi tek şimdi bi düz koyayım nasılsa yanındayım dedim saniyeler içinde kusma geldi ve birden öksür öksür katıldı öyle korktum ki hemen kaldırdım sırtına vurdum bu kusma ne zaman bitecek ya sizler nasil yatırıyorsunuz gazını çıkarıyorum emdikten sonra hemen yatırmıyorum ama yine de oluyor pişman oldum yanında olsam bile yatırmamak gerekiyormus