ikiaslanannesi lu an 7 ay 23 günlük fakat 3.aya kadar emebildi, hep uçla emzirdim, bahsettiğiniz durumu daha önce hiç duymamıştım. Ya bırakabiliyorsanız bırakın iyi olur derim fakat onsuz içemiyorsa da sorun etmeyin bence, hiç emmemesinden iyi, en azından onunla da olsa emiyormuş ne güzel 🙏🏻