baharow Kızlar süt sağma makinem var baby me ama canımı cok acıtoyor sanki içim çekiliyor. Acıtmayan tavsiye edenileceğiniz süt sağma makinesi var mı?
1morportakal baharow Philips avent elektrikli olanı kullanıyorum. Verimli sağıyor bence ve acı hissi olmadı hiç
Mmdr baharow İlk 1 2 hafta cok acıtması normal sabırlı olmak gerekiyor aglayarak sagdıgımı bilirim ben mestısıt kullanıyordum gayet ıyıydı
Meovvmeovv baharow yeni sağmaya başlayınca öyle oluyo bi iki güne düzeliyor bütn sağma makineleri öyle yapacaktır. Ben lansinoh kullandım onda da öyleydi sonra düzeldi
Jelibonsmom Merhaba 🌞 sağmaya yeni mi başladınız açaba? Ben yeni başlayınca hep acıtıyordu, sonra zamanla hassasiyet geçti, şu an her öğününü sağıyorum ama acıtmıyo artık
baharow Jelibonsmom iki aylık bebeğim ara ara sağdım yani toplasan 5 i geçmez herhalde her aeferinde canımı alıyor
Ebbruc baharow bende de aynısı var kullanıyorum ama sadece ilk taktığımda 1 dakika acıyo sonra geçiyo. Hergün sağım yapıyorum ben bide 12 gündür falan
Leyla13 baharow masaj özelliği varsa onu kullanın dilerseniz daha rahat oluyor dıomand mama marka aldım aşırı memnunum Philipsle aynı özellikler var voltaj emme masaj şarj gibi 🙏🏻 Fiyatı da çok uygun sağlık çalışanı olarak hastane pompası ile yakın ayrıca özellikleri araştırarak almıştım ama ilkte hep acıma olur fakat geçer bir iki kullanımda siz yine de göğüs ucu kremi sürün çatlama yapmasın
Alse35 baharow doğum öncesi eşime alalım dedim almadı arkadaşlarında var diye bi ağlayarak sağdım ilk sağımda kan fışkırdı resmen ben hepsi aynı sanıyordum dedim başlarım makineye gittim lansinoh aldım bildiğin kendime işkence etmişim baby me ile sağımdan soğumuştum kendime geldim gerçi onu da bir ay kullandım kızım biberon kullanmayı bıraktı tüm stoklarım da çöp oldu ama olsun imkanın varsa lansinoh ya da Philips al