Sontvbukucu erkek sormuşsunuz, benimki kız ama belki faydası olur diye yazıyorum. 22 aylıkken bıraktık bezi. Öncesinde beni görmesini sağladım ki korkulacak bir şey olmadığını anlasın diye. Sonra her bezini açtığımda özellikle kaka yapmışsa ,bak kaka yapmışsın şimdi by by diyip bezi çöpe atıyoruz,biraz daha büyüyünce sen de bizim gibi tuvalete yapacaksın dedim sürekli. Ara sıra tuvalete ortuttum kısa kısa. Yapmasını beklemedim, alışması için sadece. 18 aylık olduğunda artık hazır olduğunu hissediyordum ama burda okuduklarimdan yola çıkarak ben kendimi hazır hissetmiyordum🙈 22 aylık olduğunda karar verdim,bir kaç gün tekrar söyledim bak tuvaletini buraya yapacağız diye. Zaten iyice alışmıştı o da bu sürede. Hatta ben bezi biraktirirken sadece çiş diyebiliyordu, kaka demeyi bezi bıraktıktan 1 hafta sonra öğrendi. Hiç düşündüğüm gibi olmadı,çok kolay geçti. İlk gün ve ikinci gün 1-2 kere kaçırdı.3. günde kendisi söylemeyi öğrendi. Sonrası da öyle devam etti. Bir de ben memede uyuttuğum için haliyle gece de emziriyorum. Bu yüzden geceleri bazen kaçırıyor ama gündüzleri hallettik gibi bişey. Umarım faydası olur